Magiczna świąteczna atmosfera w kawiarniach Starbucks

Warszawa, 8 listopada 2011 r. – Jak co roku, w listopadzie w kawiarniach Starbucks rozpoczyna się świąteczna kampania promocyjna. Tegoroczna edycja potrwa od dzisiaj aż do 3 stycznia 2012 roku. W tym wyjątkowym okresie nasi goście mogą po raz kolejny cieszyć się naszą świąteczną mieszanką ziaren Christmas Blend, a także, tak bardzo lubianymi przez klientów Starbucks, słodkimi napojami kawowymi: Toffee Nut Latte oraz Pierniczkową Latte. W tym roku mamy dla nich dodatkową niespodziankę w postaci nowej kawy ziarnistej Christmas Blend Espresso Roast oraz napoju Biała Mocha z żurawiną. W naszych kawiarniach nie zabraknie również słodkich świątecznych przekąsek.

Christmas Blend to wyjątkowa kawa o wyrazistym, słodkim, korzennym smaku i średniej kwasowości. Obecność ziaren z regionu Azji i Pacyfiku, a zwłaszcza sezonowanych ziaren z Sumatry, nadaje jej niepowtarzalny ziołowy aromat, a dzięki domieszce ziaren z Ameryki Łacińskiej zyskuje ona delikatną rześkość. Ziarna wykorzystywane do przygotowania tej mieszanki poddawane są obróbce metodą mokrą i pół-mokrą. Christmas Blend idealnie komponuje się ze wszystkim świątecznymi potrawami i przyprawami, a zwłaszcza z piernikiem, pomarańczą, dynią, imbirem, cynamonem, gałką muszkatołową oraz goździkami.

Oprócz tradycyjnej mieszanki Christmas Blend, która towarzyszy klientom Starbucks na całym świecie już od 1984 roku, w tym roku oferujemy im nową kawę ziarnistą, Christmas Blend Espresso Roast. Kawa ta zawiera te podobne rodzaje ziaren oraz posiada podobne cechy, co oryginalna Christmas Blend, jednak dzięki domieszce ziaren z Kostaryki oraz zastosowaniu głębszego procesu palenia, znacznie lepiej nadaje się do przygotowania espresso.

W świątecznej ofercie Starbucks znajdą się również, znane już naszym klientom w Polsce, napoje kawowe: Toffee Nut Latte oraz Pierniczkowa Latte. Toffee Nut Latte to słodki napój o smaku toffi i prażonych orzechów, pokryty bitą śmietaną oraz posypką, również o smaku toffi i orzechów. Z kolei Pierniczkowa Latte to kawa, która, ze względu na swój niepowtarzalny smak i aromat świeżo upieczonych ciasteczek imbirowych, w sposób szczególny przywodzi na myśl magiczną, świąteczną atmosferę. Udekorowana jest bitą śmietaną oraz posypką z gałki muszkatołowej. Naszych gości zachęcamy również do spróbowania nowego napoju kawowego, jakim jest Biała Mocha z żurawiną, podawana z białą czekoladą, bitą śmietaną, polewą żurawinową oraz posypką o smaku żurawiny. Do ulubionej kawy lub napoju kawowego polecamy słodkie przekąski: muffin korzenny, tartę orzechową oraz małe ciasteczka migdałowe i owocowe na patyku z serii Cake Pops.

„Świąteczna kampania promocyjna to nie tylko czas, w którym oferujemy naszym gościom nowe kawy, przekąski czy akcesoria nawiązujące swoim wzornictwem do okresu Świąt Bożego Narodzenia. To także wyjątkowa atmosfera, jaką tworzymy dla naszych gości i wspólnie z nimi. Nasze kawiarnie są pięknie udekorowane, a bariści noszą specjalne czerwone fartuchy” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Podobnie jak co roku, również w tegorocznej edycji świątecznej kampanii w Starbucks nie zabraknie atrakcyjnych promocji i wydarzeń angażujących lokalną społeczność. 15 listopada wystartuje kolejna edycja akcji „Z przyjaciółmi do Starbucks” prowadzonej na profilu firmy na Facebooku. Fani marki będą mogli wysyłać swoim znajomym zaproszenia na darmową kawę w Starbucks. Osoba, która przyniesie wydrukowane zaproszenie, otrzyma swój ulubiony napój w prezencie. Zaproszenia będą ważne do 22 listopada. Ponadto, w okresie od 1 do 12 grudnia na naszych gości czekają wyjątkowe promocje na produkty dostępne w ofercie Starbucks. Na każdy dzień przygotowana zostanie inna, atrakcyjna promocja, o której klienci będą mogli dowiedzieć się w kawiarniach oraz poprzez profil firmy na Facebooku. Naszych gości zachęcamy także do udziału w organizowanych przez naszych partnerów imprezach i wspólnych degustacjach, podczas których będą oni mieli możliwość skosztowania napojów i ciast promocyjnych. Zapraszamy także do udziału w seminariach kawowych poświęconych głównie mieszankom Christmas Blend oraz Christmas Blend Espresso Roast.

„Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia przygotowaliśmy dla naszych gości atrakcyjne promocje oraz ciekawe akcje, dzięki którym będą oni mieli jeszcze więcej okazji do spotykania się z rodziną czy przyjaciółmi przy kubku swojej ulubionej kawy w niepowtarzalnej świątecznej atmosferze. Nie zapomnieliśmy także o osobach, które poszukują prezentów dla swoich bliskich. Zwłaszcza tym niezdecydowanym polecamy nasze karty podarunkowe o nominałach 30 zł, 50 zł oraz 100 zł, które mogą wykorzystać na zakup dowolnych produktów z naszej oferty” – dodała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
________________________________________

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.